מה היתרונות של רכישת משאית יד שנייה ישירות מהיבואן?

הובלותיד שניהמשאיות דיזל
/
צוות UTI||זמן קריאה 8 דק׳ בממוצע
/
אם אתם זקוקים למשאית, עומדות בפניכם מספר אופציות: רכישת משאית חדשה, השכרה או רכישה של משאית יד שניה. לכל אחת מהאופציות הללו יש יתרונות וחסרונות, אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם על אופציית רכישת משאית יד שנייה ישירות מהיבואן. לאופציה הזו יש מספר יתרונות, וכאן נעזור לכם להבין האם גם במקרה שלכם זו האופציה העדיפה.

רכישת משאית יד שניה מהיבואן

בעסקים רבים יש צורך במשאית אחת או יותר לצורך התפעול השוטף של העסק. רכישה של משאית כמו גם התחזוקה שלה הן הוצאות כבדות, ולא כל עסק יכול להרשות לעצמו לרכוש משאית חדשה, בטח לא אם מדובר על מספר משאיות. בנוסף, ברכישה של משאית משומשת תוכלו להבין מיד מה היתרונות והחסרונות של המשאית לאור העובדה שיש מי שכבר השתמש בה זמן מה. האופציה של רכישת משאית יד שניה כמובן עולה מיד כשרואים את המחירים של משאיות חדשות, אולם לאופציה הזו יש חיסרון מרכזי. העומסים שבהם משאית ממוצעת עובדת הם גבוהים, מה שעלול לגרום לשחיקה משמעותית באיכות של המשאית, גם בחלוף מספר שנים מועט. הנתון המשפיע ביותר על המצב של המשאית הוא רמת התחזוקה שבה היא טופלה, דבר שבקנייה של משאית יד שניה אין לכם יכולת לשלוט עליו. את הבעיה הזו בדיוק ניתן לפתור על ידי רכישה של משאית יד שניה מהיבואן.

יתרונות רכישת משאית יד שנייה מהיבואן

היתרון המרכזי של רכישת משאית יד שניה מהיבואן כמו למשל איסוזו, הוא שאתם יודעים מי בדיוק טיפל במשאית ומה הסטנדרט שבו הטיפולים הללו בוצעו. היבואן של המשאית יודע בדיוק איך לשמור עליה בצורה האופטימלית, כך שהכלי שאתם מקבלים מגיע אליכם ברמת התחזוקה הכי גבוהה שאפשר. יתר על כן, לאור העובדה שהמשאית נותרה אצל היבואן אתם יכולים לראות בדיוק מה הטיפולים שהיא עברה ובמידה והיו למשאית תקלות מהן בדיוק. היבואן מחזיק היסטורית טיפולים לכל כלי, וכך גם ביחס למשאית שאתם הולכים לקנות. יתרונות נלווים לקנייה של משאית יד שניה מהיבואן הם 3 חודשי אחריות על המשאית כמו גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שנועדו לסייע לכם במימון הרכישה. תוכלו גם לקבל משאית שעברה תהליך שיפוץ ונבדקה בצורה יסודית על ידי היבואן כדי לדעת שהיא אכן יכולה לענות על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

שמירה ערך המשאית לאורך זמן

כמו כל כלי רכב, ערכה הכלכלי של המשאית מתחיל לרדת ביום שהיא נכנסת לשימוש. זה כמובן מה שהופך את שוק היד שניה במשאיות לכה מרכזי, אולם חשוב לדעת שהיכולת לשמור על ערכה של המשאית כמה שיותר גבוה תלוי באיכות הטיפולים שהיא מקבלת. הסיבה שמשאית יד שניה אצל היבואן יכולה להיות מעט יותר יקרה מאשר משאיות יד שניה מקבילות, נובעת מכך שגורם פרטי שמוכר לכם את המשאית לא היה מחויב לטפל בה באותו סטנדרט שבו היבואן טיפל בה, כך שהמחיר שאתם מקבלים הוא בסך הכל ביטוי לירידת ערך מהירה יותר שהמשאית חווה אצל מוכר פרטי.

שגרת הטיפולים אצל היבואן

משאית שמוחזקת אצל היבואן עוברת בשגרה טיפולים ובדיקות שנועדו להבטיח את האיכות שלה, גם בחלוף השנים. גם אם מדובר על משאית יד שניה, היבואן יודע שהשם שלו נמצא על גבי המשאית כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים משאית שתוחזקה בצורה הכי מקצועית שאפשר. מנגד, מוכר פרטי לא מחויב להעניק לכם אחריות על המשאית, ותמיד קיים הסיכון שיש תקלות נסתרות אותן המוכר לא בדיוק פירט לכם.

נתונים שחשוב לבדוק טרם הרכישה

אחרי שהחלטתם לרכוש את המשאית, זכרו שיש כמה נתונים שאתם צריכים לבדוק בלי קשר לשאלה ממי בדיוק אתם קונים אותה. הנתונים הללו נועדו לוודא שהמשאית אכן עונה על הדרישות שלכם.
  1. סוג המשאית: הנתון הראשון הוא כמובן סוג המשאית. בדקו מה הגודל של המשאית, האם היא מתאימה להובלות בטווח שאתם צריכים לבצע, ומה בדיוק קיבולת הנשיאה שלה. מדובר על נתונים טכניים בלבד, אולם בכל הנוגע לבחירת המשאית הם מה שחשוב באמת.
  2. גיל המשאית: לאור העובדה שאתם קונים משאית יד שניה, בדקו מה הגיל של המשאית וכמה קילומטרים היא עברה. לנתונים הללו יש השפעה על המצב של המשאית, גם אם זה לא נראה במבט ראשון.
  3. מצב מכני: הדבר האחרון שאתם צריכים לבדוק הוא את מצבה המכני של המשאית. כמובן שאת הבדיקות הללו אתם לא יכולים לעשות ויש לפנות למכון מקצועי בביצוע של בדיקות מהסוג הזה למשאיות.

לסיכום

רכישת משאית יד שנייה מהיבואן תאפשר לכם להיות בטוחים שהמשאית שקניתם תוחזקה בצורה הטובה ביותר, ולראות גם מה בדיוק היו הטיפולים שהיא עברה במידה והיו כאלו. משאית כזו גם תגיע אליכם עם אחריות מלאה של היבואן, כך שאתם יכולים להיות רגועים בכל הנוגע למצב המכני שלה. כך תוכלו להנות ממשאית איכותית שטופלה היטב במחיר שלא יקרע לכם את הכיס. כל מה שנותר לכם לעשות זה ליצור קשר עם יבואן של משאיות כמו למשל איסוזו כדי להבין האם יש לו משאיות שעונות על הדרישות שלכם על מנת שתוכלו להתחיל את תהליך הרכישה.