7.5 טון שלם וסע
אוטומטי
מרכב סגור SUMO BOX
מידות ארגז במ"מ
אורך כללי 6,100
רוחב כללי, 2,500
רוחב כללי, 2,500
דופן הרמה
1 טון אלומיניום
מפרט ארגז
דפנות צד פיברגלאס
בעובי 17 מ"מ
עם 2 דלתות צד
בעובי 17 מ"מ
עם 2 דלתות צד
פסי קשירה
פס קשירה לארגז
בגובה 1 מטר
בגובה 1 מטר
מערכת שמע
מערכת מולטמדיה
10' הכוללת Carplay
10' הכוללת Carplay
מיגון
מערכת מיגון לבחירה
מתנת רכישה Online: שילוט ארגז במתנה !
ההזמנה ניתנת לביטול בכל עת. והכסף יוחזר ללא דמי ביטול
ניתן להוסיף בתשלום שלט אלחוטי לדופן / עגלת משטחים
בסיס גלגלים
אורך כללי ( שילדה )
שלוחה אחורית מירבית
רוחב מרכב מירבי
גובה השלדה במרכז הסרן האחורי ( לא עמוס )
גובה מירבי של תא נהג ( לא עמוס)
רדיו סיבוב (בין קירות, מטר)
רדיו סיבוב (בין מדרכות,מטר)
4,475
8,270
2,685
2,500
800
2,275
8.9
8.3
משקל מורשה
משקל עצמי
משקל עצמי , סרן קדמי
משקל עצמי , סרן אחורי
כושר העמסה לפני מרכב
כושר העמס ה - כולל מרכב
7,500
2,940
1,955
985
4,560
2,850
דגם יצרן
תצורת מנוע
מערכת הזרקה
גידוש
מערכת הפליטה
נפח המנוע (סמ"ק )
מהלך X קדח (מ"מ)
הספק מירבי
ממונט מירבי
איסוזו יפן, דגם 4HK1
מנוע דיזל, ארבעה צילינדרים בטור, גל זיזים עילי, ארבעה שסתומים לצילינדר
אלקטרונית, הזרקה ישירה, מסילת הזרקה בלחץ גבוה, מזרק 8-חורים לצרכית דלק נמוכה
מגדש טורבו בגאומטריה משתנה,מצנן ביניים(אינטרקולר) גדול במיוחד, חיישני טמפרטורה ביציאה ובכניסה מהמצנן, ליעילות מירבית
יורו 6, מצנן EGR,מערכת DPD(זרז באמצעות מסנן קרמי וזרז חמצון),הפחתת החנקות(NOx) באמצעות הזרקת אוריאה
5193
115X125
190 כ"ס ב-2600 סל"ד
5.13 נ"מ ב-2600-1600 סל"ד
דגם ויצרן
תצורה
טווח יחסי העברה
הינע סופי
תיבת הילוכים NESS
איסוזו יפן, MZZ6F
שישה הילוכים קדמיים, מסונכרנים
6.369 - 0.782
4.10
העברת הילוכים מבוקרת סולונואיד אלקטרומגנטי, בורר הילוכים רציף, נעילת ההילוך הישיר
תצורה
רוחב המסגרת
חתך המסגרת (מ"מ)
נפח מיכל הדלק (ל')
צמיגים
סרן קדמי
סרן אחורי
מערכת הבלימה
בלמים לפנים/מאחור
מערכת ההיגוי
מתלים
חשמל
שלדת פלדה בקשיחות גבוהה, מסומררת ומוברגת, צבועה שחור
850 מ"מ
216X70X6
100 ליטר, חסכונית באוריאה, עם מיכל adblue בנפח 16 ליטר בלבד
215/75R17.5C, זוג צמיגים על האופנים האחוריים
קורה בצורת I
סרן צף, 320 מ"מ
מערכת ABS,בקרת יציבות אלקטרונית, סיוע למערכת הבלימה, ASR(מערכת למניעת סחרור צמיגים), EBD(מערכת אלקטרונית לחלוקת עומסי בלימה), רפידות ללא אסבסט, בלמנוע, בלם היד על גב תיבת ההילוכים
בלמי דיסק מאווררים לפנים ומאחור, 310X42 מ"מ
הגה מוגבר הידראולית, מוט הגה עם כיוונון לגובה ולמרחק
לפנים ומאחור: קפיצי עלים, בולמי זעזועים, מוט מייצב
24 וולט, אלטרנטור 90 אמפר, זוג מצברים א"ש
תצורה
מושבים
אבזור נוחות
אבזור בטיחות
תוצרת איסוזו יפן, תא פלדה מחוזקת, נרכן לפנים, צבוע לבן, חלון אחורי, ספוילר גג
מושב הנהג עם שיכוך הידראולי (תא צוות: מושב אורטופדי), ספסל אחורי לארבעה
מערכת מולטימדיה יוקרתית בעלת מסך 6.2" הכוללת מערכת שמע, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית BT, תאי אחסון רבים
בקרת סטייה מנתיב (LDWS) ,בקרת יציבות אלקטרונית (EVSC) להפחתת סכנת ההתהפכות, בקרת אחיזה, מערכת ABS, זוג כריות אויר, חגורות בטיחות קדמיות חיצוניות מתכווננות לגובה ועם קדם-מותחנים, מגביל מהירות לחיסכון בדלק ובבלאי, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום קבועה.
משאית 7.5 טון – למיזוג המושלם של עוצמה ועמידות עם זריזות וקלות תפעול
קשה לפספס את הסומו של איסוזו. אלפי משאיות כאלו נמכרו בישראל מאז הושקה כאן לראשונה בשנת 1994, ורובן עדיין משמש את בעליהן כדי לייצר הכנסה, יום אחרי יום.
משאית ה- 7.5 משתייכת לסדרת המשאיות הנמכרת ביותר בישראל, המובילה ברציפות את המכירות בקבוצה 6-9 טון מאז שנת 1998. ההובלה הזו חשובה גם לך: המוסכים מכירים אותה היטב ויודעים לטפל בה, וכשתרצה למכור אותה, היא תשמור על מחירה טוב יותר מכל משאית אחרת.
הקבינה המודרנית והבטוחה מותקנת על שלדה חסונה במיוחד, הבנויה לשאת משקל רב לאורך שנים רבות. איסוזו תכננה את משאית 7.5 טון לעבודה מאומצת: מנוע 5.2 ליטר עם מומנט מירבי מרשים לאורך טווח יעיל וגדול, הספק של 190 כ"ס, שלדה מפלדה עבה, ותיבת הילוכים של איסוזו שיודעת להתמודד עם המאמצים והמעמסים.
הסומו 7.5 ראויה לשמה: המשקל הכולל מאפשר נשיאת יותר מארבעה טון, הכל בהתאם לארגז. חשוב מכך, מומנט מירבי של 513 נ"מ, כבר ב- 1600 סל"ד, יקח את העליות התלולות ביותר מבלי להזיע ולהתנשף, פעם אחרי פעם. המשאית מוצעת גם בגרסת תא צוות, שהופך שימושי במיוחד בעבודות תשתית.
איסוזו היא אחת מיצרניות המשאיות הגדולות בעולם, ויצרנית המשאיות הגדולה ביפן, עם למעלה מ-300 אלף יחידות מדי שנה – מספר עצום במונחי משאיות. איסוזו היא חברה עצמאית, וככזו היא שומרת בקנאות על איכות מוצריה באמצעות הקפדה על פיתוח ויצור עצמיים של הרכיבים המרכזיים: מנוע, תיבת הילוכים, תא נהג וסרנים. יכולותיה הגבוהות של איסוזו אפשרו לה להשיק סדרת מנועים מודרניים מתוצרתה העומדת בתקן זיהום האוויר המחמיר יורו 6. זאת ועוד, הנוכחות החזקה של איסוזו ביפן ובארה"ב, שם נהוג תקן דומה כבר מספר שנים, מבטיחה שכל משאית בישראל זכתה לטבילת האש הנחוצה כדי להבטיח את תקינותה מההתנעה הראשונה ולאורך שנים.
- 10 טון
- 12 טון
- 14 טון