משאית קירור היא משאית שעל השלדה שלה מורכבת יחידת קירור. משאיות הקירור פופולריות מאוד ומשרתות מגוון בתי עסק בתחומי עיסוק שונים ומגוונים. יחידות הקירור במשאית פועלות במערכת סגורה ומטרתן היא לשמור על טמפרטורה קבועה בארגז על ידי איסוף ושאיבה של החום במערכת.
ממה מורכבת יחידת הקירור?
מדחס: ישנו מנוע קטן בתוך יחידת הקירור שמניע את המדחס, ששואב את גז הקירור ודוחס אותו. הלחץ שנוצר מהדחיסה הופך את הגז לנוזל, והנוזל מחמם את גוף המדחס ואת האוויר בארגז. בשלב זה, הטמפרטורה עדיין חמה למדי, ולכן יש צורך בעיבוי הנוזל במְעַבֶּה.קונדנסור (מְעַבֶּה): המעבה מקבל את הנוזל מהמדחס, ומתחיל תהליך של החלפת חום. הנוזל זורם לקירות הצינורות, ואז החוצה למצנן, המספק שטח פנים נוסף בו הנוזל יכול להתקרר. התהליך דומה מאוד לאופן שבו רדיאטור של רכב מקרר את המנוע. לאחר שחרור רוב החום למעבה, הנוזל הופך לקר ושוב נדחס במאייד.המאייד: בשלב זה, הנוזל הקר נכנס אל המאייד דרך שסתום מדידה. בשימוש בשסתום מדידה, כמות מבוקרת של הנוזל משתחררת לתוך המאייד. שם הנוזל הקר מתרחב, והופך בחזרה לגז. הוא סופג הרבה חום מהסביבה בשלב זה, והאוויר בתוך התא מועבר אל המאייד. הגז מועבר לאחר מכן לתוך המדחס והמחזור הזה ממשיך, מה שמבטיח שהפריטים בתוך הארגז יישמרו היטב בטמפרטורה מבוקרת במהלך ההובלה.
מהם היתרונות של משאיות קירור?
זה טוב לעסק: למשאיות קירור יש ביקוש רב יותר ממשאיות ללא ארגזי קירור. הסיבה לכך היא שהביקוש לסחורות מתכלות, חלב ותרופות תמיד גבוה יותר והוא תמיד קיים.תשלום עבור ההובלה: בהשוואה להובלה "יבשה" שאינה מצריכה קירור, הובלת מטען בקירור עולה יותר, ולכן התשלום עבור ההובלה שמקבל בית העסק המוביל הוא גבוה יותר. הסיבה לכך היא שהסחורה המועברת דורשת בקרת טמפרטורה נרחבת.
משאיות הקירור של איסוזו
משאיות הקירור להשכרה או מכירה של איסוזו הן משאיות מדגם "סומו", שנחשב לאחד הדגמים הנמכרים בעולם, בשל האמינות, הבטיחות והמוניטין הגבוה של החברה. את מרכב הקירור ניתן להתקין על כל משאית! אצלנו תוכלו למצוא משאיות בנפחים שונים (בין 6.5 טון ועד 14 טון) המגיעים עם רמפה, בהתאם למשקל אותו תרצו להסיע, לייעוד ההובלה ועוד.
מרכבי הקירור נבנים בטכנולוגיות מתקדמות ומחומרים המסוגלים לספק רמה גבוהה של בידוד. מפרט של מרכב קירור כולל דפנות בעובי של 50/80/100 מ"מ וגגות מבודדים שמונעים מחום השמש, לחות ומים להיכנס. תחתית המרכב מבודדת אף היא ועשויה מעובי של לפחות 100 מ"מ. הרצפות מיוצרות מחומרים כגון אלומיניום, נירוסטה, קומרלינג ועוד. דלתות המרכב עשויות באותה רמת עובי של המסגרת ויש בהם מנגנונים שונים למניעת בריחת קור בעת הסגירה. כל המרכבים עשויים מחומרים חזקים דוגמת עץ, אלומיניום ועוד ומחומרים מבודדים כמו פי וי סי, פוליאוריטן מוקצף, אפוקסי ועוד. על המרכבים עצמם מותקנות יחידות הקירור.כמה קר שם? טמפרטורות הקירור נעות בין 4 מעלות (למוצרים מצוננים) ועד מינוס 17 (למוצרים הצריכים להישמר בהקפאה). דלתות הקירור עוצבו כך שתתאפשר פתיחה וסגירה מהירה למניעת איבוד קור ושמירת טריות המוצרים.
הנהיגה במשאית נעשית לרוב לצרכי עבודה, וכשזה מגיע להובלת מוצרים בקירור, יתכנו נסיעות ארוכות מהרגיל, מה שדורש נוחות מירבית עבור הנהג. תא הנהג הוא המקום בו הוא מבלה את מרבית שעות הנהיגה, ולכן הוא צריך להיות נוח ובטוח לנהיגה, בעל שדה ראייה רחב ואמצעי בטיחות מתאימים. ולכן בין אם מדובר בקניית משאית חדשה , קניית משאית יד 2 ואפילו השכרה, חשוב מאוד לשים דגש על רמת הנוחות והבטיחות של תא הנהג במשאית . המשאיות של איסוזו מיועדות למשימות הובלה שונות ותא הנהג בהן נוח ובנוי לנהיגה ארוכה. כלל המשאיות של איסוזו מאובזרות באביזרי נוחות ובטיחות. בנוסף למערכת מתלווה האוויר והבלימה האוטונומית, המשאיות שלנו מצוידות במערכת להתרעה על סטייה מנתיב, זוג כריות אוויר, קדם-מותחנים לחגורות הבטיחות, מצלמת נסיעה לאחור, תאי אחסון רבים המונעים התעסקות וצפיפות בזמן הנהיגה, מערכת מולטימדיה עם מסך גדול וברור ועוד. כל אלו תורמים לשקט הנפשי של הנהג שנמצא שעות רבות מאוחרי ההגה.
למה כדאי להשכיר או לקנות משאית קירור של איסוזו?
- כל משאית קירור למכירה מבית איסוזו עוברת השבחה הכוללת צביעה, שטיפה ותיקונים בהתאם לנדרש. - אמינות ועמידה בסטנדרטים גבוהים של בטיחות, ביצוע טיפולים ותיעוד - בחירת משאית מתוך צי גדול של משאיות השכרה, בגדלים ומשקלים שונים – החל מ-6.5 טון ועד 14 טון. - זמינות מידית מהיום למחר – לכל מטרה. - רשת שירות ארצית בכל המוסכים של היבואן, ושירותי דרך וחילוץ 24/7. - ביטוח מלא ואחזקה מלאים לאורך כל תקופת השכירות. אתם לא לבד! - מחיר אטרקטיבי ותחרותי לפי תקופת השכירות, שיוביל לחסכון כספי.